فهرست

جلسات شورا در سال 1401

نخستین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مواد دندانی در تاریخ 1401/02/24 برگزار گردید.

در این جلسه یک طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دکترای تخصصی دندانپزشکی به راهنمایی دکتر همایون علاقه مند به تصویب رسید.

در ادامه نامه تغییرات در روش کار طرح تحقیقاتی دکتر سینا میرزایی راد مطرح و مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

در پایان گزارش نهایی 10 طرح تحقیقاتی خاتمه یافته مربوط به خانمها و آقایان دکتر مریم قاسمپور، دکتر زهرا سادات مدنی، دکتر غزاله احمدی(2 طرح)، دکتر بهناز اسماعیلی، دکتر همایون علاقه مند(2 طرح)، دکتر ولی ا... آرش، دکتر میثم میرزایی و سینا میرزایی راد قرائت و موارد پیشنهادی در نحوه ارائه گزارش به مجریان محترم ارائه گردید.


دومین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مواد دندانی در تاریخ 1401/03/28 با حضور اعضای محترم شورا برگزار گردید.

در این ابتدا نامه خانم دکتر الهام منصوری مبنی بر تغییرات در حجم نمونه قرائت و به تایید اعضای شورا رسید.

در ادامه جلسه 3 طرح تحقیقاتی در قالب 2 پایان نامه دانشجوی دوره تخصصی به راهنمایی خانم دکتر عفت خدادادی و نیلگون پاسدار و یک پایان نامه دکتری عمومی دندانپزشکی به راهنمایی خانم دکتر ندا بابایی بررسی و منوط به اصلاح مورد پیشنهادی و همچنین مشروط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده و پژوهشکده و کمیته اخلاق در پژوهش مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید.


در سومین جلسه شورای پژوهشی که در تاریخ 1401/04/11 برگزار گردید 2 طرح پژوهشی شامل پایان نامه های دکترای عمومی به راهنمایی آقای دکتر ولی الله آرش و پایان نامه دکتری تخصصی به راهنمایی دکتر فریبا ازوجی پس از بحث و بررسی و مشروط به اصلاح موارد پیشنهادی مورد موافقت اعضاء محترم شورا قرار گرفت.

در ادامه گزارش پایانی 7 طرح تحقیقاتی قرائت و موارد پیشنهادی به مجریان طرحها جهت ارائه گزارش پیشنهاد گردید. مجریان مسئول طرحهای مذکور خانمها دکتر فهیمه حامدی راد، دکتر فریدا عابسی، دکتر غزاله احمدی، دکتر ندا بابایی، دکتر مریم قاسمپور، دکتر مریم سیدمجیدی و دکتر فروزش شیرگاهی بودند.


چهارمین جلسه شوراي مركز تحقيقات مواد دنداني در دانشكده دندانپزشكي در مورخ 1401/5/22 راس ساعت11 با حضور رئيس و اعضاي محترم شوراي مركز تحقيقات دانشکده برگزار شد.

در این جلسه 3 طرح تحقیقاتی در قالب 2 پایان نامه دانشجوی دوره تخصصی به راهنمایی خانم دکتر جنابیان و آقای دکتر فروغی و یک پایان نامه دکتری عمومی دندانپزشکی به راهنمایی خانم دکتر غزاله احمدی زنوز بررسی و منوط به اصلاح مورد پیشنهادی و همچنین مشروط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده و پژوهشکده و کمیته اخلاق در پژوهش مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید.

در ادامه گزارش پایانی 3 طرح تحقیقاتی مربوط به خانمها دکتر سیدمجیدی، رضایی و محمودی قرائت و به سمع و نظر اعضای شورا رسانده شد.


پنجمین جلسه شوراي مركز تحقيقات مواد دنداني دانشكده دندانپزشكي در سال جاری در تاریخ 1401/6/12 راس ساعت 11 برگزار شد و 3 طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دانشجوی دکتری عمومی دندانپزشکی به راهنمایی خانم دکتر عابسی، خانم دکتر قنواتی و آقای دکتر بابایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و منوط به اصلاح موارد به تصویب رسید.


ششمین جلسه شوراي مركز تحقيقات مواد دنداني دانشكده دندانپزشكي در مورخ 1401/7/30 راس ساعت 11 با نام و یاد خداوند بزرگ و با حضور رئيس و اعضاي محترم شوراي مركز تحقيقات دانشکده برگزار شد و 3 طرح در قالب پایان نامه دستیار تخصصی بخش ارتودنسی و اندودانتیکس به ترتیب به راهنمایی آقایان دکتر آرش، دکتر میرزایی و دکتر محمودی مشروط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده و پژوهشکده و کمیته اخلاق در پژوهش مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید.

در ادامه گزارش پایانی یک طرح تحقیقاتی مربوط به خانم دکتر عابسی قرائت و به سمع و نظر اعضای شورا رسانده شد.


هفتمین جلسه شوراي مركز تحقيقات مواد دنداني دانشكده دندانپزشكي در مورخ 1401/8/14 راس ساعت 11 با نام و یاد خداوند بزرگ و با حضور رئيس و اعضاي محترم شوراي مركز تحقيقات برگزار شد و طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دکتری تخصصی دستیار تخصصی بخش اندودانتیکس به راهنمایی جناب آقای دکتر سعیدی مشروط به اصلاح موارد ذکر شده در صورتجلسه مورد موافقت اعضاء محترم شورا قرار گرفت.

در ادامه گزارش پایانی یک طرح تحقیقاتی مربوط به سرکار خانم دکتر محمودی قرائت شد.


هشتمین جلسه شوراي مركز تحقيقات مواد دنداني دانشكده دندانپزشكي در  مورخ 1401/9/5 راس ساعت 11 با حضور رئيس و اعضاي محترم شوراي مركز تحقيقات برگزار شد و 4 طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دانشجوی دکتری عمومی دندانپزشکی به راهنمایی آقای دکتر مرادی و خانمها دکتر حاجیان، رجایی راد و حبیب زاده بیژنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و منوط به اصلاح موارد به تصویب رسید.

در ادامه نامه های ارسالی از سوی پژوهشکده در خصوص "تسریع در اطلاع رسانی حملات احتمالی و الزامات امنیتی جهت پیشگیری از حوادث سایبری"، "ثبت نام آنلاین از طریق سامانه در بیست و هشتمین جشنواره ی تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی"، "اعلام مصوبه ی شورای سیاستگزاری  بیست و هشتمین جشنواره ی تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی و امکان نامزد کردن محققین و فناوران در سامانه جشنواره"، "پنجمین کنگره ی بین المللی سلامت همراه  به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز"، "استفاده از ظرفیت اعضای هیات علمی و متخصصین با رشته های مختلف در ارزیابی ، داوری و نظارت طرح های تحقیقاتی واصله به نیماد"، "توسعه طرح های تحقیقاتی با رویکرد ارتقاء" و "قید افیلیشن صحیح به عنوان اولین افیلیشن قید شده در مقالات توسط اعضاء محترم هیئت علمی" مطرح و به اطلاع اعضاء محترم شورا رسید.


نهمین جلسه شوراي مركز تحقيقات مواد دنداني دانشكده دندانپزشكي در مورخ 1401/9/19 راس ساعت 11 با حضور رئيس و اعضاي محترم شوراي مركز تحقيقات دانشکده برگزار شد. 
ابتدا 3 نامه ارسالی از سوی پژوهشکده در خصوص "
برگزاری جلسه در روزهای یکشنبه هر هفته ساعت 13-15 در محل معاونت جهت ملاقات عمومی با دانشجویان با هدف نیازسنجی در حوزه های پژوهش و فناوری ، شناسایی چالش های فراگیران در خصوص پروژه های پژوهشی و فناورانه و اتخاذ راهکارهای مداخله" و "تهیه مستنداتی در خصوص تحریمها از قبیل ایمیل های دریافتی جهت ممانعت از چاپ مقالات و یا عدم همکاری شرکت های خارجی با شرکت های دانش بنیان در بازه ی زمانی 2018-2022 و ارسال مستندات مذکور به پژوهشکده سلامت" و "اعلام شروع دوازدهمین فراخوان حمایت از طرح های گرنت پژوهشگر فرهیخته ، فراخوان اول گرنت دانشجویی و فراخوان دوم گرنت مشترک موسسه نیماد و صندوق حمایت از پژوهشگران" مطرح و به اطلاع اعضاء محترم شورا رسید.
و در ادامه 4 طرح تحقیقاتی در قالب یک پایان نامه دکتری عمومی به راهنمایی خانم دکتر اسماعیلی و 3 پایان نامه دکتری تخصصی دستیاران بخش پروتز به راهنمایی خانم دکتر حامدی راد مورد بحث قرار گرفت و منوط به اطلاح موارد به تصویب شورا رسید.