فهرست

گزارش جلسات شورای مرکز در سال 1400

نخستین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مواد دندانی در تاریخ 1400/1/21 برگزار گردید.

در این جلسه 6 طرح تحقیقاتی مشتمل بر 5 پایان نامه دکترای دندانپزشکی عمومی به راهنمایی سرکار خانم دکتر غزاله احمدی زنوز، سرکار خانم دکتر مریم رضایی، سرکار خانم دکتر فریدا عابسی(2 طرح) و سرکار خانم دکتر ندا بابایی به تصویب رسید.

همچنین یک پایان نامه دکتری تخصصی دندانپزشکی رزیدنت بخش اندودانتیکس به راهنمایی سرکار خانم دکتر زهرا سادات مدنی مورد تصویب قرار گرفت.


دومین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مواد دندانی در تاریخ 1400/3/8 با حضور اعضای محترم شورا برگزار گردید.

در این جلسه 3 طرح در قالب پایان نامه دانشجویان دوره عمومی مورد تصویب واقع شد. مجریان مسئول طرحهای مذکور سرکار خانم دکتر الهام محمودی، سرکار خانم دکتر نعیمه رعیت و سرکار خانم دکتر آرزو جوانی بودند.


در سومین جلسه شورای پژوهشی که در تاریخ 1400/3/29 برگزار گردید 3 طرح پژوهشی شامل پایان نامه های دکترای عمومی به راهنمایی سرکار خانم دکتر حکیمه قربانی، سرکار خانم دکتر ندا بابایی، سرکار خانم دکتر نیلگون پاسدار تصویب شد.


چهارمین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مواد دندانی در مورخ 1400/4/19 با حضور اعضای محترم شورا برگزار و یک طرح پژوهشی در قالب پایان نامه دانشجوی دوره عمومی پردیس خودگردان به راهنمایی خانم دکتر الهام منصوری بررسی و جهت تصویب نهایی به جلسه بعدی موکول گردید.

بعلاوه 2 گزارش نهایی طرحهای خانم دکتر عابسی (دانشجو نگین عطایی) و خانم دکتر رضایی (دانشجو وحید عزیزی) به سمع و نظر اعضای شورا رسانده شد.


جلسه پنجم شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مواد دندانی در مورخ 1400/6/27برگزار و طرح تحقیقاتی مطروحه خانم دکتر الهام منصوری در جلسه چهارم، با پاسخ قانع کننده ایشان مورد تصویب واقع شد.
ضمناً در ادامه 2 طرح تحقیقاتی به مسئولیت مجریان جناب آقای دکتر آرش و سرکار خانم دکتر بابایی مطرح که پس ار بحث و بررسی طرح اول مورد تصویب قرار نگرفت و برای پاسخ به سوالات و اعمال تغییرات به مجری عودت داده شد.


ششمین جلسه شورای پژوهشی که در تاریخ 1400/7/24 با حضور اعضای محترم شورا برگزار گردید که در این جلسه 2 طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دانشجویان عمومی و تخصصی به راهنمایی جناب آقای دکتر آرش منوط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده، دانشگاه و کمیته اخلاق به تصویب شورا رسید.


جلسه هفتم شورای پژوهشی مرکز تحقیقات در تاریخ 1400/8/22 برگزار و 4 طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دستیاران تخصصی پس از بحث و گفتگو اعضای شورا به تصویب رسید که به شرح زیر می باشد:
2 طرح مربوط به بخش ترمیمی و به راهنمایی آقای دکتر علاقه مند و خانم دکتر اسماعیلی، 1 طرح مربوط به بخش اطفال به راهنمایی خانم دکتر قاسمپور و 1 طرح مربوط به بخش پریودنتولوژی و به راهنمایی خانم دکتر جنابیان بود.


در هشتمین جلسه شورای پژوهشی که در تاریخ 1400/9/6 برگزار شد 5 طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دستیاران تخصصی به تصویب رسید. از این 5 طرح 3 طرح مرتبط با بخش پروتز به راهنمایی خانم دکتر رضایی(2طرح) و خانم دکتر حامدی راد(1 طرح)، و 2 طرح دیگر مربوط به بخش اندو و ترمیمی که به ترتیب به راهنمایی آقای دکتر میرزایی راد و خانم دکتر احمدی زنوز بودند.


نهمین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات در تاریخ 1400/9/20 برگزار و طرح خانم دکتر طبری در قالب پایان نامه دستیار تخصصی بخش اطفال به تصویب شورا رسید.


جلسه دهم شورای پژوهشی مرکز تحقیقات در تاریخ 1400/10/29 برگزار گردید. در این جلسه 2 طرح تحقیقاتی مربوط به خانم دکتر عابسی در قالب پایان نامه دانشجویان دکتری عمومی دندانپزشکی مورد بحث قرار گرفت و به تصویب شورا رسید.


در آخرین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مواد دندانی(جلسه یازدهم) که در تاریخ 1400/12/14 برگزار گردید گزارش پایانی طرحهای تحقیقاتی انجام پذیرفته تا پایان سال به سمع و نظر اعضای شورا رساند شد.